19 Ağustos 2013

Pardon Bağyan, Tanışalım Mı?

Burası mühim, değil mi? Bu üç beş satırdan ya beni sevecek, ya da sevmeyecek ve hatta sallamayacaksınız. İki dakika soluklanın sayfada, o arada iki çift laf edelim.

Şuyum buyum demek de pek zordur. "Bana kendini anlat" sorusunu sevmem, soranı da sevmem. O yüzden sinsi ve usta bir manevrayla savuşturmak lazım bu faslı: Uğur Gürsoy'un yarattığı safsalak, kendi küçük dünyasında mutlu mesut yaşayan oğlan çocuğu Fırat! İşte esas oğlanımız buna benzer bir şey. Bilenler bilir, bilmeyenler için buyrun bir kuple...

Tanıştığımıza göre gelelim esas mevzuya...

Zip İşleri'ne Hoşgeldiniz! 

Çünkü düşüneceklerimizin (daha doğrusu düşünmeyeceklerimizin), konuşacaklarımızın, tarafımızın, oyumuzun renginin, hayata bakacağımız pencerenin ve hatta yiyeceğimiz yemeğin bile harfi harfine bize empoze edildiği bir dünyada, pek anlamsız bir devirde yaşıyoruz. E doğal olarak da her şeyin kısaltılmış -zipli- versiyonunu yaşar, düşünür, hisseder olduk. Fikir üretmeye, eleştirmeye, hayatı yaşanır kılan şeylerden bırak keyif almayı onları fark etmeye bile vaktimiz de, hevesimiz de kalmadı.
Küçükken dünyaları değiştireceğim diye dolanırdım ortalıkta, aman da aman ne kadar şirinmişim öyle. Bunca senenin sonunda kendi dünyamı değiştirmenin bile çok zor olduğunu idrak ettim. 
Ama yine de susarak yok olmaktansa, açarım kendi zip dosyamı okuyan okur, okumayanı görmeyeyim bir daha buralarda. Saygılar sevgiler ey ahali!

7 yorum:

  1. Hoşgeldin blog dünyasına. Paylaşmak iyi geliyor, paylaştığın kişiler çoğaldıkça daha da iyi geliyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk, güzel bir dünya burası =)

    YanıtlaSil
  3. Selam blogdaş, hoş geldin. Öyle görünüyor ki blogunda güzel şeyler göreceğiz. Kalemine kuvvet!

    YanıtlaSil
  4. Bulaştıkça hoşuma gidiyor, hoşuma gittikçe bulaşıyorum =)
    Teşekkürler!!

    YanıtlaSil
  5. yazılarınız güzel :)
    blog dünyasına hoş geldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Sizler oldukça gerçekten hoşgeliyormuş insan...

      Sil
  6. Merhaba. Ben gordugum kadariyla sizi begendim. Memnun oldum. Sevgiler. J

    YanıtlaSil